pechhulp-on-demand

Allsecur schudt markt wakker met Pechhulp on demand

Door Redactie

Een groot deel (74%) van de Nederlandse automobilisten betaalt elk jaar een pechhulp abonnement. Toch heeft de gemiddelde autobezitter maar één keer in de vijf jaar pech, blijkt uit onderzoek van GfK. 23% heeft nooit pech gehad. Maar: we betalen allemaal wel de jaarlijkse abonnementskosten, pech of niet. Dat kan beter én goedkoper! Daarom lanceert Allsecur Pechhulp on demand.

Pechhulp lidmaatschap is niet meer nodig

Steeds meer diensten worden on demand aangeboden. Abonnementen waar we aan vast zitten terwijl we er geen gebruik van maken, worden verleden tijd. Met Allsecur Pechhulp on demand kun je vertrouwen op goede pechhulp, zonder abonnementskosten. Je betaalt alleen voor wat je gebruikt. Allsecur Pechhulp on demand is er voor alle automobilisten in Nederland. Het enige wat je nodig hebt is de gratis app uit de Play Store of App Store. Ook via onze website is direct hulp inschakelen mogelijk.

Pechhulp on demand is voor alle automobilisten in Nederland

De app is beschikbaar voor Android en iOS en kan gratis worden geïnstalleerd. Zodra je autopech hebt, open je de app en vraag je om hulp. Hiervoor is alleen een telefoonnummer, naam en kenteken nodig. In de app staan de prijzen direct aangegeven, dus geen verrassingen achteraf. Zodra een monteur onderweg is, laat de app zien welke monteur onderweg is. Je ziet real-time waar de monteur zich bevindt en je kan dus zelf inschatten of er nog tijd is voor een kopje koffie of niet.

Allsecur Pechhulp on demand is scherp geprijsd. Zeer scherp zelfs. De dienst werkt in Nederland met drie verschillende prijzen:

  • 65,- voor starthulp;
  • 90,- voor reparatie ter plaatse;
  • € 120,- voor transport naar een garage.

Duizenden monteurs in Nederland en Europa

Allsecur Pechhulp on demand maakt gebruik van de pechhulpdienst van Allianz Global Assistance. Deze hulpdienst heeft een netwerk van duizenden monteurs in Nederland en Europa. Het maakt niet uit of je voor je deur pech hebt, of in het zuiden van Frankrijk: Allsecur Pechhulp on demand helpt je overal.

Heb jij de app al gedownload? 🙂

Bekijk reacties

Laat een reactie achter


101 Reacties op "Allsecur schudt markt wakker met Pechhulp on demand"

  1. Mevr. Riet van MiIt heeft op gereageerd

    Al mijn hele lange leven betaal in een brandverzekering voor mijn woning aan die mooie Amsterdamse gracht en nog nooit heb ik brand gehad… Ik zeg hem op! Evenals WA en Glasverzekering – wat een besparingen met die pechhulp on demand!
    Alleen mijn begrafenisverzekering houd ik aan, niet dat ik al van plan ben dood te gaan, maar dat is helaas de enige zekerheid in het leven…

  2. Hinfelaar heeft op gereageerd

    Als je nou 2 of 3 maal pech krijgt ?

  3. Woeker heeft op gereageerd

    als ik die coureurs zie rijden zou ik ze aan bevelen een ANWB verzekering te nemen !
    afz een gepensioneerde allround rijinstructeur!

  4. Anneke van de Tonnekreek heeft op gereageerd

    Meld ik me aan met de app.Toets ik mijn kenteken in kan ik niet zelf invullen om welke auto het gaat.App vult dat zelf in Heb een elektrische Tesla motors model x. Wat is dit voor raar iets??
    Als dit een voorproef is van hoe dingen werken bij jullie vrees ik het ergste

    1. Armando (Allsecur) heeft op gereageerd

      Hallo Anneke, vervelend om te vernemen dat de verkeerde gegevens in de app worden getoond. In principe zou de app de gegevens die bij de RDW geregistreerd staan moeten overnemen. Graag zou ik dit voor je laten onderzoeken, zou je mij hierover misschien een mailtje willen sturen met daarbij jouw kenteken? Het mailtje mag naar webcare@allsecur.nl. Groeten, Armando van Allsecur

  5. sietske heeft op gereageerd

    Ik ben nog al geschrokken van mijn nieuwe polis van de AllSecur. Juist op pechhulp komt daar veel geld bij! Raden jullie mij – die gelukkig nooit pecht heeft – pechhulp on demand aan, en mijn verzekering dus stop te zetten in binnen- en buitenland? Ik begrijp uit andere vragen dat ik deze weer aan kan zetten als ik op vakantie ga (dus voor een week of drie in dat jaar?)

    1. Armando (Allsecur) heeft op gereageerd

      Beste Sietske, om hier antwoord op te kunnen geven heb ik wat meer gegevens van je nodig. Zou je mij jouw bericht inclusief je polisnummer kunnen toesturen per e-mail (webcare@allsecur.nl)? Ik zorg dan voor een spoedige terugkoppeling. Groeten, Armando van Allsecur

  6. Joost heeft op gereageerd

    Als ik geen pech heb gehad, heb ik geluk gehad.

    En met mijn premie en samen met z’n allen iemand anders kunnen helpen. Want zo werkt dat in deze wereld. En niet ieder voor zich.

    1. guus schilder heeft op gereageerd

      kijk, dit noem ik dus een verstandige instelling.

  7. Henk Wetting heeft op gereageerd

    Ik wil hier graag gebruik van maken, maar heb een iPhone 4 en kan de nieuwe app dus niet gebruiken, kan ik via de oude app ook jullie hulp on demand inschakelen?

  8. Aad van Zelm heeft op gereageerd

    Ik wil allen pechhulp,maar ik heb allen een mobiele telefoon

  9. A van Tiggelen heeft op gereageerd

    Mijn auto wordt ook af en toe door mijn dochter gebruikt, ik heb de app inmiddels op mijn mobiel staan, er wordt ook gevraagd naar het kenteken, moet mijn dochter ook de app downloaden, of kan zij met mijn gegevens inloggen, mocht er hulp nodig zijn?

    1. Irena heeft op gereageerd

      Goedemorgen,
      Jouw dochter kan de app downloaden en met de gegevens van jou inloggen. Maar het is voor haar ook gemakkelijk om gewoon een eigen account aan te maken met hetzelfde kenteken. Groet Irena van Allsecur

  10. Teun heeft op gereageerd

    Blijkbaar snapt allesecur het principe van verzekeren niet. Met zo’n verzekeraar kan je beter niet in zee gaan.

    1. Woeker heeft op gereageerd

      ben ik het helemaal mee eens!

  11. Marcel heeft op gereageerd

    Hebben jullie ook een autoverzekering on demand? Rij al 24 jaar schadevrij dus betaal al 24 jaar voor iets waar ik geen gebruik van maak

  12. Courier heeft op gereageerd

    Nou er moet nu al geld bij: van mij namelijk want Allsecur gaat de allriskpremie op vervaldag verhogen met ruim € 15 per maand, dat is > 38%!
    Toch niet: per die dag neem ik afscheid van die Alliancedochter.

    1. Cynthia (Allsecur) heeft op gereageerd

      Beste Courier,

      Vervelend om te lezen dat je meer premie gaat betalen en dat je hierdoor afscheid neemt van Allsecur. Marco Borsato bezingt in een prachtig liedje het afscheid nemen, kan ik iets voor je betekenen zodat afscheid van elkaar nemen niet (meer) nodig is? Zo ontvang ik via webcare@allsecur.nl graag je gegevens en kijk ik met je mee naar je polis.

      Groeten, Cynthia van Allsecur

  13. Bertus Knaak heeft op gereageerd

    Stel je voor ik laat de sleutels in de auto liggen. Wat kost dit mij? Stel ik krijg pech in Brabant maar woon in friesland. De auto moet dus op transport van brabant naar friesland. Wat kost dit mij?

    1. Joost van Namen heeft op gereageerd

      Goedemorgen Bertus, goede vraag! Als je jezelf buitensluit omdat de sleutels nog in de auto liggen, kost dit 90 euro. Mocht je ergens anders in het land pech krijgen en de auto moet worden weggesleept, brengen wij je auto naar de garage. Dit kost 120 euro. Groeten, Joost van AllSecur

  14. Lieke van Schijndel heeft op gereageerd

    Goedemiddag,

    Begrijp ik het goed dat service in het buitenland alleen kan als ik via Allsecur verzekerd ben?

    MVG, Lieke

    1. Joost van Namen heeft op gereageerd

      Goedemiddag Lieke. Dat is niet helemaal hoe het zit: zowel bij onze Pechhulp on Demand app als een Pechhulp Buitenland dekking word je in het buitenland geholpen met pech. De tarieven zijn wel anders, maar in beide gevallen bieden wij pechhulp aan. Je hoeft dus niet per se klant te worden! Groeten, Joost van AllSecur

  15. A niksic heeft op gereageerd

    Stel je hebt pech in Oostenrijk, maar je eindbestemming is Kroatië. De auto kan niet binnen 1 week worden gerepareerd.
    Dit zou dus einde vakantie zijn volgens dit concept?
    Bij de ANWB heb je dit niet, ik heb een vervangende auto gekregen voor 3 weken en de auto is naar Nederland op transport gezet. All met All ben ik 4 uurtjes later aangekomen op m’n eindbestemming.
    Oh ja het kostte me geen cent!!!

    1. Julia - Allsecur heeft op gereageerd

      Voor dit soort gevallen is het misschien weer beter om gebruik te maken van onze pechhulp dekking die af te sluiten is bij onze autoverzekering. Deze dekking kan dagelijks aan en uit gezet worden en hierbij zit ook vervangend vervoer in het buitenland inbegrepen. Je zou dan in Nederland gebruik kunnen maken van de app en zodra je op vakantie gaat tijdelijk onze pechhulp verzekering kunnen afsluiten. Het is dus maar net wat je wilt, maar we hebben voor ieder wat wils ;). Groet Julia van Allsecur

  16. L van Ogtrop heeft op gereageerd

    Kun je On demand ook gebruiken zonder een App te installeren ???

    1. Joost van Namen heeft op gereageerd

      De Pechhulp on Demand-service is niet te gebruiken zonder internet. Als je de app niet wilt installeren kun je ook de webapp gebruiken. Je klikt dan op ‘Direct hulp nodig’ op onze website. Ook is het mogelijk om bij een autoverzekering een pechhulpdekking af te sluiten. Verschil hiertussen is dat je dan een vast bedrag per maand betaalt in plaats van een eenmalig bedrag bij een pechgeval. Groeten, Joost van Allsecur

  17. Y. heeft op gereageerd

    Mijn moeder heeft geen smartphone. Wel een eenvoudig mobieltje. Kan zij hij pech onderweg bellen voor een monteur?

  18. Lenie heeft op gereageerd

    Sorry, we weten het al, naam lag op het puntje van m’n tong en is er nu afgegleden!

    1. Christa van Dijk heeft op gereageerd

      Haha! Fijn dat je weet wie het is! 😉

    2. Janine heeft op gereageerd

      Wij weten het nog steeds niet wie die acteur is. Kan je ons het verlossende antwoord geven?

    3. Mandy heeft op gereageerd

      Hoi Lenie!
      Wij zijn nou ook al heel lang op zoek naar de naam van de acteur.
      Zou je m met ons willen delen?

  19. Lenie heeft op gereageerd

    Yeah, ik wil zo graag weten wie de acteur is, we vinden hem geweldig met die baard!

    1. Christa van Dijk heeft op gereageerd

      Wij vinden hem ook helemaal geweldig!

      1. Lisa heeft op gereageerd

        Maar hoe heet hij? De man met de baard

  20. Dr Dré heeft op gereageerd

    Als ik bij jullie een autoverzekering afsluit enhet hele jaar heb betaald, krijg ik dan ook mijn geld terug? Want ik heb dan natuurlijk ook geen gebruik gemaakt van de verzekering.

    Zo nee, stop dan met deze manier van reclame maken. Want zo een ANWB lidmaatschap is als het ware een verzekering tegen pech onderweg.

    Misschien ook handig voor de zorgverzekering.

    Doei

    1. Armando (Allsecur) heeft op gereageerd

      Een lidmaatschap op pechhulp zou je inderdaad als een soort verzekering kunnen zien, toch is er een groot verschil. Een verzekeraar loopt het risico om enorme bedragen uit te moeten keren. Het kan dan om bedragen gaan die de gemiddelde burger nooit uit eigen zak zou kunnen betalen. Voor hulp bij pech vallen de kosten relatief gezien best mee. Pechhulp is daarom heel goed geschikt om on demand aan te bieden.

  21. Jessica heeft op gereageerd

    Hoi,

    Kan je ook gebruik maken van de verzekering als je een (mini) busje hebt met een gewicht van beneden de 3500kg?

  22. cbwdqocbo heeft op gereageerd

    ik kan verdomme nergens jullie radio reclame van het niet bowlen vinden

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Hoi! Dat kan kloppen want deze commercial is van onze concurrent Roadguard :). Groet Marije van Allsecur

  23. Piet charite heeft op gereageerd

    Hoi
    Zijn de bedragen per hulpvraag zo ja dan kan het bedrag als je meerdere malen pech heb bij jullie flink oplopen. Terwijl dat dat bij de ANWB niet zo is. Ook een thuiskomer kost niets extra. Het lijkt erop dat Jullie zijn goed en goedkoop als geen pech krijgt. Bij oudere auto s loop je wat meer risico op pech, dat word dan dubbel pech voor je auto en portemonnee. Even Apeldoorn bellen dan maar.
    Groet Piet

    1. Anoniem heeft op gereageerd

      Ik ben het helemaal met piet eens. Jullie zijn helemaal niet zo goedkoop. Voor 1x wegslepen naar een garage betaal je net zoveel als een jaarabonnement op de ANWB. Die mij overigens al jaren prima helpen als ik iets heb. Een lekke band is namelijk ook pech.

  24. Chantal d heeft op gereageerd

    Hoe zit het met hulp in het buitenland. Wij wonen bijv. Op de grens dus vindt he ons daar onbedoeld en bedoeld regelmatig

    1. Dirk (Allsecur) heeft op gereageerd

      Hoi Chantal, pechhulp on demand is ook mogelijk in het buitenland. Wel zijn de tarieven in het buitenland hoger dan in Nederland. Voor starthulp, reparatie en transport naar een garage in de buurt betaal je in het buitenland € 225,-. Groetjes, Dirk van Allsecur.

  25. Tom Kooij heeft op gereageerd

    Indien je bij pech auto ter plaatse niet te repareren is. Krijgt men dan zoals bij de ANWB een vervangende auto zodat je toch nog op de plaats bestemming komt ? En hoeveel kost dat dam wel niet ?

    1. Dirk (Allsecur) heeft op gereageerd

      Hoi Tom, goede vraag! Onze hulpdienst kan vervangend vervoer ook voor je regelen wanneer je pech hebt en niet verder kunt rijden. De kosten van het vervangend vervoer zijn dan wel voor eigen rekening. Hoeveel dit precies kost, verschilt per situatie. Denk hierbij aan de tarieven van een huurauto. Groet, Dirk van Allsecur.

  26. toro heeft op gereageerd

    heb een auto op grijs kenten (invalide auto) kan ik dan ook gebruik maken van de pechhulp al secure ondemand???

    1. Armando (Allsecur) heeft op gereageerd

      Jazeker Toro, ook met een auto met grijs kenteken kan je gebruik maken van deze dienst. Groet, Armando van Allsecur

  27. Bernard heeft op gereageerd

    De ANWB meldt mij dat jullie niet bevoegd zijn om hulp te verlenen op de snelweg. Hoe lossen jullie pech op de snelweg op?
    vrg. Bernard

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Beste Bernard, wat jammer dat de ANWB dit jou zo vertelt. Dit is namelijk niet waar. Wij mogen net als de ANWB op de snelweg pechhulp verlenen. We proberen gelijk je auto te starten/repareren. Als dit niet veilig kan op de snelweg of je blokkeert het verkeer, zullen wij je wegslepen. Dit geldt ook voor de ANWB trouwens. Groet, Marije Zandbergen – Allsecur

      1. Hansje heeft op gereageerd

        Onzin Marije, jullie hebben geen ontheffing om op de vluchtstrook te werken. Jullie bergers mogen alleen veiligstellen! en dat betaal je als pechklant dus zelf. En duizenden monteurs! moet zijn Bergers, net als bij Route Mobiel.

  28. michel heeft op gereageerd

    Hoe gaat de finaciele afhandeling

    1. Christa van Dijk heeft op gereageerd

      Je kunt via pin betalen. Mocht dat niet lukken, dan kun je ook achteraf via IDEAL betalen. We sturen je dan een rekening per e-mail. Groet, Christa van Allsecur

  29. W.R.B. de Zwart heeft op gereageerd

    Is de pechhulp van Allsecure verbonden aan een kenteken of op naam? Wij hebben twee auto’s op naam staan. Waar mijn vrouw en ik afwisselend in rijden en incidenteel mijn dochter.

    1. Christa van Dijk heeft op gereageerd

      Je kunt voor verschillende auto’s pechhulp on demand inroepen onder één account. Op dit moment is meerdere auto’s toevoegen in de app niet mogelijk. Dit gaan we wel mogelijk maken. Bij het aanvragen van de pechhulp kun je het kenteken van je auto wijzigen. Als je dus één kenteken kiest voor de registratie kun je dit altijd wijzigen bij de aanvraag van pechhulp als je met een andere auto langs de weg staat. Simpelweg het kenteken veranderen in de app dus. Groet, Christa van Allsecur

  30. Meindert van de Berg heeft op gereageerd

    De reacties vind ik toch wat negatief. Ik ben al 16 jaar lid van de ANWB en nog nooit pech gehad. Dus toch maar een investering van dik 800 euro. Dus ik vind het best een aantrekkelijk aanbod van all secure.

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Dan is Pechhulp on demand voor jou een uitkomst Meindert :). Groet Marije Zandbergen van Allsecur

      1. Hans Warners heeft op gereageerd

        Statistisch gezien moet je bij de ANWB blijven. De kans dat je pech krijgt na zoveel jaren zonder is vele malen groter dan dat je pech krijgt als je het al veel hebt gehad

    2. Marcel heeft op gereageerd

      Tot je, zoals ik heb gehad, met een doorgeslagen koppaking ergens in de middle of nowhere staat. Dan ben je gruwelijk blij met de ANWB.
      De auto werd naar een garage naar keuze versleept en ik werd thuisgebracht.
      Dat die garage in Purmerend was maakte niets uit.
      Daarnaast heeft de ANWB veel meer te bieden dan alleen die pechhulp.
      Ik vind die reclames vreselijk irritant.
      Ik wil iedereen adviseren die een verzekering heeft bij All Secure en daar
      geen gebruik van heeft moeten maken (gelukkig maar) om hun geld
      terug te vragen.
      Eens kijken of ze dan ook zo ruim zijn in hun denkwijze.

      Ik hou het wel bij de ANWB met een goedkoper partnerlidmaatschap
      en de mogelijkheid voor mijn zoon om tegen sterk gereduceert tarief
      in beide auto’s te kunnen rijden.
      Dat vond hij behoorlijk prettig toen hij laats een lekke band had
      op een onmogelijke plek op de snelweg.
      Binnen 10 minuutjes was de ANWB klaar.

      1. Hansje heeft op gereageerd

        Top Marcel, u denkt tenminste verder.

  31. J. Wandel heeft op gereageerd

    Op de app moet je een keuze maken uit drie opties!
    Als je kiest voor reparatie ter plaatse (90) euro, maar reparatie blijkt
    niet te lukken zodat transport naar garage noodzakelijk is, wordt dan de
    rekening € 210,00 ?
    En naar welke garage wordt hij dan getranssportteerd?

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Goede vraag! De kosten stapelen zich gelukkig niet op. Als je auto na reparatie toch afgesleept moet worden rekenen we 120 euro. Je mag zelf een garage kiezen. Groet, Marije Zandbergen van Allsecur

  32. BK heeft op gereageerd

    Wat zijn de kosten voor reparatie of afslepen in het buitenland?

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      In Europa betaal je €225,- voor starthulp, reparatie of transport naar een garage in de buurt. Groet, Marije Zandbergen van Allsecur

  33. Martien heeft op gereageerd

    Het valt mij op dat het beantwoorden van de vragen wel heel selectief gebeurd, op de echt goede vragen (zoals als ik een jaar geen schade heb krijg ik dan mijn premie ook terug) komt geen antwoord.

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Hoi Martien, we proberen op alle berichten antwoord te geven. Ik zie nu ook dat dit niet overal is gebeurd. Goed dat je ons daar op wijst! We zulllen alsnog een reactie plaatsen.
      Groet, Marije Zandbergen van Allsecur

  34. Wil Knappers heeft op gereageerd

    Jullie adverteren voor automobilisten pechhulp. Geldt het aanbod ook voor motorfietsen?

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Beste Wil, we bieden alleen pechhulp voor auto’s, dus helaas voorzien we nu niet in pechhulp service voor motorfietsen. Wellicht in de toekomst wel. Groeten Marije Zandbergen van Allsecur

      1. Wil Knappers heeft op gereageerd

        Dat is jammer, want vooral voor Accu problemen en bandenherstel zou t erg welkom zijn!

        1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

          Wie weet in de toekomst wellicht!

  35. Peter heeft op gereageerd

    Waarom staat op deze site dat gemiddeld bij 1 op de 5 auto’s met pech strandt en op jullie andere site van allsecur pechhulp 1 op de 4?

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Goed dat je ons daarop wijst Peter. Uit recent onderzoek van GfK komt dat automobilisten gemiddeld 1x in de 5 jaar pech hebben. Dit is dus de juiste informatie. We zullen de pagina’s nalopen en dit aanpassen. Groet, Marije Zandbergen – Allsecur

  36. John heeft op gereageerd

    De meeste merken dealers geven deze service al als je auto daar in onderhoud hebt. Geld deze pechhulp on demand ook in het buitenland en krijg je ook een leen auto mee als de auto niet binnen een bepaalde tijd gerepareerd kan worden, en al in eerdere reactie gelezen voor aanhanger of caravan toch een aanvullende dienst nodig.
    Er zijn mensen die rijden al jaren schadevrij en worden afgescheept met een lullige no claim korting en worden bij een claim meerdere jaren teruggezet. Betaal dus volgen jullie al jaren nutteloos premie terwijl ik geen schade hebt, waarom heb ik dan een schadeverzekering. Oo ja was verplicht door de wet alleen die schrikbarende premies niet (en met dat laatste bedoel ik alle soorten verzekeringen die je maar kan verzinnen).

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Hoi John, dat zijn veel vragen in één bericht! Ik zal proberen je zo goed mogelijk antwoord te geven. Pechhulp on demand biedt ook hulp in het buitenland. Een vervangende auto kunnen we voor je regelen, maar is niet inbegrepen. We helpen de auto ook als daar een caravan of aanhanger aan vast zit (slepen is dus incl. aanhanger/caravan). We repareren echter geen pech aan caravans/aanhangers.
      Groetjes Marije Zandbergen van Allsecur

  37. Huub heeft op gereageerd

    De ANWB komt ook bij pech als je nog geen lid bent.
    Alleen moet je dan lid worden om verder geholpen te worden.
    Dit komt in de buurt van pech voor 90 euro bij jullie.
    Als je dus gokt op geen pech, is dit een prima vergelijking.
    De ANWB doet echter bij een abonnement veel meer.
    Kijk dus eerst op hun website en maak dan pas de juiste beslissing. Betrouwbaarheid is bij pech onmisbaar.
    Ik blijf hen in ieder geval trouw.

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Hoi Huub, als je geen ANWB-lid bent en toch inschakelt moet je €90,- inschrijfgeld betalen en €95,- voor het abonnement (standaard NL). Dat is in totaal €185,- Als je starthulp nodig hebt en niet de ANWB belt, maar Allsecur Pechhulp on demand had inschakelt, kost deze starthulp je slechts €65,-.
      Groetjes Marije Zandbergen van Allsecur

  38. Barbaran heeft op gereageerd

    Jammer dat jullie in jullie campagne de ANWB zo onrespectvol benoemen. Wij zijn al jaren lid en hebber er ook met regelmaat gebruik van moeten maken. Telkens zeer goed en snel geholpen. Nee allsecur gaat het voor ons niet worden. Succes verder.

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Hoi Barbaran, fijn om te horen dat je al die jaren zo goed geholpen bent door de ANWB. Als je vaak pech hebt is een pechhulp abonnement ook de juiste keuze. Je legt snel de link met de ANWB in onze uitingen, omdat wij een nieuwe vorm van pechhulp op de markt brengen. We zien dat veel automobilisten nooit of nauwelijks pech hebben. We denken dat voor die mensen Pechhulp on demand een mooie en voordelige oplossing is. We proberen mensen die jaarlijks betalen voor een lidmaatschap daarop te wijzen in onze campagne. Groet, Marije Zandbergen – Allsecur

  39. Doet er niet toe heeft op gereageerd

    Als ik een jaar geen schade heb bij een verzekering bij allsecure krijg ik dan ook alle premie terug?

    De radiocommercial is erg suggestief. Lidmaatschap van de ANWB is een soort verzekering. Dat zouden jullie toch moeten weten.

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Bij schade kunnen kosten erg hoog zijn, denk aan total loss en letselschade. Daarom is het nu niet mogelijk autoverzekeringen on demand aan te bieden. Bij pechhulp kunnen we dit nu wel. Dan betaal je alleen als je pech hebt en hoef je dus niet persé een abonnement of verzekering af te sluiten. Groeten, Marije Zandbergen van Allsecur

  40. Pjboeser halfweg heeft op gereageerd

    Goedemiddag, zou dit wel willen maar ben oud en heb alleen een ouderwetse telefoon waarmee je alleen kunt bellen enorm gebeld worden dus ?? Ben al jaaaaaren lid van wegenwacht maar de keren hulp ? Hoe verder dank

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Goede vraag! Wat goed dat u Pechhulp on demand overweegt. Pechhulp on demand is echter alleen te gebruiken via de mobiele app of de web app. U heeft dus toegang tot internet nodig op uw telefoon om Pechhulp on demand te kunnen gebruiken. Onze dienst zou dus voor u alleen geschikt zijn als u een smartphone heeft. Ik hoop hiermee uw vraag te hebben beantwoord.

      Marije Zandbergen – Allsecur

  41. Mirna heeft op gereageerd

    Op mijn mobiel heb ik alleen internet via wifi. Kan ik hiemee ook volledig gebruik maken van Allsecur?

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Hoi Mirna, internet op de telefoon is noodzakelijk om gebruik te kunnen maken van Pechhulp on demand. Langs de weg kun je meestal geen gebruik maken van Wifi, dus ik adviseer je voor een pechhulp verzekering te gaan.

      Groetjes Marije Zandbergen – Allsecur

  42. Ron heeft op gereageerd

    Het zou allsecur sieren om van de kracht van het eigen product uit te gaan. Daarentegen hebben jullie een radiocommercial waarin je openlijk de naam van een concurrent (onterecht) door het slijk haalt (ANW-piep). Als je het dan nodig vindt om dit zo te doen, heb dan ook het lef de hele naam te noemen. Al met al een genante campagne, ook omdat concurrent Achmea met Roadguard jullie al maanden voor was. Zij hielden het alleen netjes door concullega’s in hun waarde te laten. Een zwaktebod dit.

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Hoi Ron, ik begrijp je emotie, maar we halen niet de ANWB door het slijk. Zij bieden pechhulp met een abonnement en wij pakken dat anders aan met Pechhulp on demand. Dat proberen we duidelijk te maken in onze campagne. Een beetje concurrentie moet de ANWB wel aankunnen toch? ;). Groetjes Marije Zandbergen van Allsecur

  43. I. Mulder heeft op gereageerd

    en geldt de hulp ook voor de caravan?

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Hi, we helpen de auto ook als daar een caravan of aanhanger aan vast zit (slepen is dus incl. aanhanger/caravan). We repareren geen pech aan caravans/aanhangers.
      Groetjes Marije Zandbergen van Allsecur

  44. Saskia heeft op gereageerd

    Misschien een vreemde vraag, maar ik neem aan dat er bij die € 90,- nog wel de daadwerkelijke reparatiekosten bij komen?

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Nee, daar zitten de reparatiekosten bij in. Als we de auto langs de weg kunnen maken betaal je 90,- euro voor de reparatie.
      Groetjes Marije Zandbergen van Allsecur

  45. Marion heeft op gereageerd

    Begrijp ik het goed? Ik hoef geen lopende verzekering bij all secur te hebben, om wel gebruik te kunnen maken van pech onderweg via de app?!

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Dat klopt! Je hoeft geen klant bij Allsecur te zijn. Iedereen kan de app gratis downloaden en gebruik maken van onze dienst.
      Groetjes Marije Zandbergen van Allsecur

  46. Sandra Stoelhorst heeft op gereageerd

    Als je dus pech hebt en een keer 2x pechhulp nodig hebt, dan ben je dus wel veel duurder uit dan ANWB / Route Mobiel e.a.

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Hoi Sandra, dat is maar hoe je het bekijkt. Je betaalt geen jaarlijkse abonnementskosten, dus als je de jaren daarna geen pech hebt ben je juist weer goedkoper uit. Als je elk jaar veel pech hebt, kun je inderdaad beter voor een pechhulp abonnement kiezen. Groeten, Marije Zandbergen van Allsecur

    2. Frank heeft op gereageerd

      Ja en als je het Hele jaar of Jaren geen pech Heb gehad,
      Heb je al die abonnements kosten verdiend !!!!

      1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

        Klopt Frank, je betaalt alleen bij Pechhulp on demand als je pech hebt, zonder abonnementskosten. Dat kan een hoop schelen! Groet, Marije van Allsecur

  47. Olga heeft op gereageerd

    Vind de tarieven erg prijzig, ga toch liever voor een vast bedrag per jaar zodat ik zeker weet waar ik aan toe ben.

    1. Marije Zandbergen heeft op gereageerd

      Hoi Olga, die zekerheid snap ik! Toch kun je veel besparen met Pechhulp on demand als je niet zo vaak pech hebt.
      Groetjes Marije van Allsecur

  48. laura heeft op gereageerd

    Is dit een optie voor Nederlanders die een belgische kenteken rijden maar werken in Nederland?

    1. Christa van Dijk heeft op gereageerd

      Hoi Laura, de pechhulp on demand is alleen voor auto’s met een Nederlands kenteken.
      Groetjes Christa van Allsecur

  49. Esther van Spronsen heeft op gereageerd

    Pechhulp on demand dus niet mogelijk als je een Windows Phone hebt!!

    1. Marije Zandbergen - Allsecur heeft op gereageerd

      Hoi Esther, Pechhulp on demand is te gebruiken via alle mobiele devices en computers. Ook als je de app niet hebt kun je via onze site naar de web app.