hoe-werkt-allsecur-pechhulp-on-demand

Hoe werkt Allsecur Pechhulp on demand?

Door Redactie

Regelmatig vragen klanten mij: “Hoe werkt dat nu, jullie Pechhulp on demand service?”. Aan de telefoon probeer ik het zo helder mogelijk uit te leggen, maar het laten zien is nóg beter. Dus: zo werkt pechhulp on demand! 

Zo werkt Allsecur Pechhulp on demand

Oeps, ik heb een lekke band 😉 ! Ik meld pech via de Allsecur Pechhulp on demand app. Bekijk hier stap voor stap hoe ik pechhulp inschakel via de app:

De app is beschikbaar voor Android en iOS en kan gratis worden geïnstalleerd. Zodra je autopech hebt, open je de app en vraag je om hulp. Hiervoor is alleen een telefoonnummer, naam en kenteken nodig. In de app staan de prijzen direct aangegeven, dus geen verrassingen achteraf. Zodra een monteur onderweg is, laat de app zien welke monteur onderweg is. Je ziet real-time waar de monteur zich bevindt en je kan dus zelf inschatten of er nog tijd is voor een kopje koffie of niet.

De dienst werkt in Nederland met drie verschillende prijzen:

  • 65,- voor starthulp;
  • 90,- voor reparatie ter plaatse;
  • € 120,- voor transport naar een garage.

Allsecur Pechhulp on demand maakt gebruik van de pechhulpdienst van Allianz Global Assistance. Deze hulpdienst heeft een netwerk van duizenden monteurs in Nederland en Europa. Het maakt niet uit of je voor je deur pech hebt, of in het zuiden van Frankrijk: Allsecur Pechhulp on demand helpt je overal.

Heb jij de app al op je telefoon staan?


Laat een reactie achter


7 Reacties op "Hoe werkt Allsecur Pechhulp on demand?"

  1. Jan. Welzen heeft op gereageerd

    Geld pechhulp on demand het alleen voor auto’s die bij Allsecur verzekerd zijn.

  2. Irene heeft op gereageerd

    ik sta een half uur te wachten en er staat nog steeds geen kaart waar de monteur komt. hoelang duurt dit?

  3. Mario heeft op gereageerd

    Moet je gelijk afrekenen bij pech hulp on demand ?

  4. Mattie Bos heeft op gereageerd

    Ik heb geen smartphone, wat is het telefoonnummer bij pech in Nederland?

    1. Webcare Allsecur heeft op gereageerd

      Beste Mattie,

      Helaas is de pechhulp on demand dienst alleen beschikbaar via je smartphone. Wellicht voor in de toekomst! ^Hans

  5. Tinus heeft op gereageerd

    ik heb geen smartfone, kan ik ook gewoon bellen?

    1. Webcare Allsecur heeft op gereageerd

      Beste Tinus,

      Je kan pechhulp on demand alleen inroepen via de smartphone, dus dat is misschien iets voor in de toekomst! ^Hans