Achter de schermen bij Allsecur

Achter de schermen bij Allsecur

Door Redactie

Wie zijn nou die gezichten achter de telefoon of WhatsApp? Wie schuilt er achter Allsecur? We nemen je mee achter de schermen bij Allsecur. Servicemedewerker Cynthia van Varik werkt sinds februari 2014 met veel enthousiasme bij Allsecur. Na haar studie Human Resource Management bleef ze plakken in de horeca, totdat een vriendin haar tipte over Allsecur. Ze had nooit gedacht dat het werken bij een autoverzekeraar zó leuk zou zijn.

Ik voel mij soms net Inspector Gadget

Cynthia gaat ver voor de klant. De werkdag van Cynthia is afwisselend, zij voert verschillende taken uit met de focus op klachten. Als klachtenbehandelaar zoekt ze alles tot op de bodem uit. ‘Ik voel mij soms net Inspector Gadget. Het mooie aan klachten behandelen is dat ik meteen ook het bedrijf kan verbeteren. Elke klacht zien wij als een potentieel leer- en verbetermoment. Fouten worden in de toekomst niet meer gemaakt. Mooi als ik daar mijn aandeel in kan hebben.

We doen het samen met de klant

Cynthia: ‘Bij Allsecur hangt een heel prettige werksfeer. Ik ga nooit met tegenzin naar mijn werk. Iedereen draagt Allsecur een warm hart toe en samen zorgen we ervoor dat we de klant zo goed mogelijk helpen.’ Cynthia mag regelmatig andere projecten doen, buiten haar dagelijkse werk om. Zo gaat Cynthia de nieuwe collega’s trainen en deed zij mee aan het project Customer Journey. Het blootleggen van de klantreis en hoe je dat kunt omvormen naar een 9+ ervaring. Klanten werden hiervoor geinterviewd. Hier kwam uit dat de klant graag wil weten hoe het werkt bij schade, wat gebeurd er dan écht? ‘Heel leerzaam en inspirerend. Bij Allsecur doen we alles voor de klant maar juist ook samen mét de klant.’ volgens Cynthia.

Het management luistert

Op de vraag of Allsecur anders is dan andere werkgevers hoefde Cynthia niet lang na te denken. ‘Allsecur kent een platte bedrijfsstructuur, iedereen is gemakkelijk benaderbaar. Hier knoop je rustig een praatje aan bij de koffieautomaat met de algemeen manager. Het management neemt ook echt de tijd om naar je te luisteren.’

Service begint op de werkvloer

De klant staat altijd centraal bij Allsecur, maar dat is makkelijk roepen. Hoe uit zich dat? Bij Allsecur begint het al op de werkvloer. Cynthia: ‘Iedereen staat voor elkaar klaar. Of het nu gaat om het ruilen van een dienst of het voorzien van feedback, iedereen doet het met de allerbeste intenties voor elkaar.’ Dat vertaalt zich door naar de klanten. Cynthia haar dag is pas goed als ze de klant écht heeft kunnen helpen. ‘Aangezien een verzekering afsluiten geen dagelijkse kost is, vind ik het fijn om de klant figuurlijk mee aan de hand te nemen. De niet-wetende klant zó te helpen dat hij na het gesprek precies weet waarvoor hij heeft gekozen.’

Onze klanten zijn mensen en geen nummers

Is er iets mis gegaan bij de klant? Cynthia zorgt er persoonlijk voor dat het wordt opgelost. ‘Ik ga aan de slag om het wél voor elkaar te krijgen. Onze klanten zijn namelijk mensen en geen nummers!’

Als je nog vragen hebt voor Cynthia of een van haar collega’s, kan je die uiteraard hieronder stellen. Ben je benieuwd naar hoe het er op andere afdelingen binnen Allsecur aan toegaat? Ook dan kan je hieronder je suggestie opgeven voor de volgende “achter de schermen bij Allsecur”.


Laat een reactie achter


5 Reacties op "Achter de schermen bij Allsecur"

  1. Erik heeft op gereageerd

    Als we het dan toch over spelfouten hebben: gebeurt ipv gebeurd
    Beetje flauw misschien. Allsecur, ik voel me er prettig bij.

  2. Elly heeft op gereageerd

    leuke club medewerkers, ik heb slechts positieve zaken te melden de twee keer dat ik ze aan de lijn heb gehad. Erg vriendelijk en kundig te woord gestaan.
    Ga zo door

    1. Youri heeft op gereageerd

      Bedankt voor het mooie compliment Elly, we doen ons best :-).

      Groetjes,

      Youri van het Allsecur webcare team.

  3. C.Langeslag heeft op gereageerd

    Annemie heeft customer contact ipv costumer contact !

    1. Youri heeft op gereageerd

      Oeps… spelfoutje. Jij bent scherp vandaag C.Langeslag!

      Groetjes,

      Youri van het Allsecur webcareteam.